חדשות

מדריך גוגל אדוורדס למתחילים – חלק 3

קידום אתרים למתחילים

שעות פתיחה
ראשון 09:00 - 18:00
שני 09:00 - 18:00
שלישי 09:00 - 18:00
רביעי 09:00 - 18:00
חמישי 09:00 - 18:00
שישי סגור
שבת סגור
מפת הגעה
חיפוש
טלפון: 072-2146681 | Contact Us
פרסום בגוגל | פרסום ממומן ברשתות חברתיות
  • דף הבית
  • גוגל
  • מדיה חברתית
  • פרסום ביוטיוב
  • מי אנחנו
  • צור קשר
  • דף הבית
  • גוגל
  • מדיה חברתית
  • פרסום ביוטיוב
  • מי אנחנו
  • צור קשר
פרסום בגוגל | פרסום ממומן ברשתות חברתיות
  • דף הבית
  • גוגל
  • מדיה חברתית
  • פרסום ביוטיוב
  • מי אנחנו
  • צור קשר
  • דף הבית
  • גוגל
  • מדיה חברתית
  • פרסום ביוטיוב
  • מי אנחנו
  • צור קשר
איך להשיג יותר קליקים על מודעות פייסבוק
ראשי » מדיה חברתית » איך להשיג יותר קליקים על מודעות פייסבוק
19/04/2017 14:14 סגור לתגובות על איך להשיג יותר קליקים על מודעות פייסבוק Tamir

איך להשיג יותר קליקים על מודעות פייסבוק

עם כל הכבוד לקמפיינים של PPC בגוגל – ובהחלט יש המון כבוד! – המקום אליו מפרסמים ומשווקים דיגיטליים פונים אליו היום בקצב מדהים הוא פייסבוק. מודעות פייסבוק הופכות כיום עבור מגזרים ומשווקים רבים לפלטפורמה המרכזית למודעות ממומנות – ניתן לראות זאת בהכנסות הרשת החברתית מפרסום וגם בנתונים המראים כי פייסבוק כבר תופסת 9% מההוצאה על מודעות ו-18% מההוצאה על מודעות במובייל. אחד מגורמי המשיכה המובהקים ביותר של פרסום בפייסבוק הוא ההיקף האדיר של קהל מובנה ומדויק שניתן להגיע אליו. אם אתם רוצים לדעת כיצד להשיג יותר קליקים על מודעות הפייסבוק שלכם, המשיכו לקרוא את המדריך המיוחד שהכנו עבורכם.

הטקטיקות שנסקור מיד לא רק ישפרו לכם את ה-CTR (יחס ההקלקות על מודעות) אלא גם אמורות להביא ליחס המרה יציב ואיכותי יותר בהמשך משפך ההמרה שלכם.

מיקוד בנתונים דמוגרפיים מתאימים – Demographic Targeting

כמות המשתמשים בפייסבוק היא עצומה, גם רק בשוק הישראלי ובוודאי שבהקשר הגלובלי, ממש יש שם אנשים מכל הסוגים שמתחברים בכל יום לחשבון שלהם. מסיבה זו בדיוק זה קריטי לצמצם את קהל היעד שלכם כך שהמודעות שלכם תוצגנה רק לאנשים הנכונים. את זה עושים בין היתר על ידי מיקוד המודעות לפי נתונים דמוגרפיים מתאימים. הפלטפורמה של פייסבוק מאפשרת לכם להיות ממש ספציפיים בהגדרות ה-Targeting של המודעות שלכם, והתהליך עצמו פשוט מאוד להגדרה.

ביצירת מודעות פייסבוק אתם יכולים להגדיר פרמטרים כמו מיקום, גיל, תחומי עניין, קבוצה, מגדר וכן הלאה עם אינסוף אפשרויות מיקוד. ראשית עליכם ליצור קמפיין וחשבון למודעות בממשק מנהל המודעות.

תמונה1

כעת לאחר שיצרתם קמפיין וחשבון מודעות יהיה עליכם להגדיר את המודעה שלכם, וראשית כל את המיקוד לקהל היעד שלכם. שימו לב לאפשרויות להוסיף קהל לפי מיקום, לפי טווח גילאים ולהוסיף קהל יעד מוגדר.

תמונה 2

בתפריט הצד הימני תוכלו להגדיר את המודעה שלכם יותר לעומק מבחינת תקציב, מיקומים וכמו כן תזמון הצגת המודעה. אם נניח אתם מנסים לקדם עסק מקומי קטן, למשל בית קפה, אז תרצו לוודא כי המודעה שלכן מוצגת רק ברדיוס הגיאוגרפי הרלבנטי – שימו שניתן לשנות את הרדיוס מהעיר שבחרתם.

תמונה 3

אחד החלקים הכי חשובים במיקוד המודעה שלכם לקהל יעד מתאים וספציפי נמצא בתחתית מסך ה"קהלים" והוא נקרא פילוח מפורט. כאן אתם צוללים לעומק ומגדירים קהל יעד סופר ספציפי למודעה שלכם. אתם יכולים להזין נתון דמוגרפי מסוים ידנית, לבחור תחום עניין או התנהגות משתמש ואתם יכולים גם לתת לפייסבוק לסייע לכם למצוא את הפרמטרים הנכונים. בהמשך לדוגמת בית הקפה שלנו בהרצליה, ניתן לבחור נתונים כמו עניין ב"קפה" או "אוכל ושתייה".

תמונה 4

 

פייסבוק תציע לכם אוטומטית פרמטרים נוספים הדומים למה שחיפשתם או הקלדתם. פשוט בחרו את מה שרלבנטי לקהל היעד שלכם. אתם יכולים גם להזין תחומים ופרמטרים שליליים – הכוונה לתחומי עניין או נתוני פילוח משתמשים המגדירים למי לא להציג את המודעה שלכם. את זה מבצעים דרך לחיצה על "אי הכללה של אנשים". חשוב להיות מאוד יסודיים בתהליך זה של פילוח ומיקוד המשתמשים ולחשוב על הדברים לעומקם.

תמונות

אחד היתרונות של מודעות פייסבוק הוא שזוהי אחת הפלטפורמות הבודדות המאפשרות קמפיין PPC בשילוב תמונות. אך בחירת התמונות היא קריטית להשגת הקלקות כמובן. הנה כמה טיפים לבחירת תמונות למודעות פייסבוק ופוסטים ממומנים:

  • ניגודיות: המטרה היא להשיג את תשומת לב הגולש מהר ומיידית. ניגודיות גבוהה בתמונה היא דרך יעילה להשיג זאת. רקע בהיר וצבעים חזקים מעליו לרוב עושה את העבודה.
  • אנשים מחייכים: בין אם נרצה או לא, תמונה של אדם מחייך תעורר אצלנו תגובה חיובית יותר ותיצור חיבור רגשי. בנוסף, מומחים בדקו ומצאו כי יותר יעיל להשתמש בתמונות של אנשים מושכים ואסתטיים.
  • לא להשתמש בתמונות STOCK רדודות: למרות שהן לעיתים חינמיות וניתן למצוא אותן די מהר, תמונות STOCK הן במקרים רבים שטחיות, נראות חובבניות או שהן פשוט קיטשיות מדי ומשדרות מסר מוטעה.

כתיבת הכותרת המנצחת

הכותרת של המודעה שלכם היא כנראה מרכיב הטקסט הכי חשוב בה. 8 מתוך 10 אנשים יקראו את כותרת המודעה, אבל רק 2 מתוך 10 אנשים ימשיכו ויקראו את שאר המודעה! הכותרת צריכה להיות קצרה וספציפית, פשוט וקל… מבחינת אורך, נסו להקפיד לשמור על אורך כותרת של עד 80 תווים (אותיות ורווחים). מבחינת ספציפיות, הכותרת צריכה להתייחס ישירות למה שאתם מציעים ועליה להיות ברורה לחלוטין.

 

תמונה 5

כתיבת טקסט מנצח

מעבר לכותרת, על הטקסט של המודעה שלכם להיות מנצח ולהביא את הגולש להקליק על המודעה. במשפט או שניים אתם צריכים להעביר מסר ברור ולמשוך את הגולש פנימה, אך זה כמובן קל יותר להגיד מאשר לבצע. נסו להשתמש בשאלה המעידה על צורך ובהמשכה הצעה שלכם לפיתרון. דוגמא פשטנית לכך תהיה משהו כמו "מחפשים XXXX ? אז נסו את XXXX" (כולל קישור כמובן). חלופה היא להציע לגולש ללמוד לבצע משהו למשל או להציע פתרון לבעיה קונקרטית.

2

הוסיפו כפתור "קריאה לפעולה"

כיום כבר ידוע באופן די גורף כי אנשים מגיבים טוב לכפתורי קריאה לפעולה (CTA Button) . למעשה, פייסבוק מאפשרת לכם להוסיף כפתור כזה למודעות שלכם – למשל "הורד עכשיו", "למד עוד", "קנה עכשיו" וכן הלאה. בקישור הזה יש מדריך של פייסבוק כיצד לעשות זאת.

הוסיפו הוכחה חברתית

אנשים מגיבים טוב יותר כאשר הם רואים הוכחה חברתית לכך שההצעה שלכם רלבנטית ואמיתית. למשל ציון מספר האנשים שהורידו תוכנה מסוימת או עדות של לקוח על כמה אתם עזרתם לו. המרכיב עצמו של ההוכחה החברתית שבו תשתמשו ישתנה כמובן לפי המטרה שלכם ומהות המוצר או השירות שאתם מציעים.

תזמון הצגת המודעות והפוסטים

התזמון הוא קריטי להצלחת פרסום ממומן בפייסבוק, כאשר מבחינת קמפיינים של PPC פייסבוק מציעה את אחד מממשקי התזמון הכי נוחים ויעילים – בדיוק בגלל שהיא רשת חברתית במהותה. נתונים מראים כי חלון הפרסום האפקטיבי ביותר הוא רחב ועומד על בין 9 בבוקר ו-19:00 בערב. כאשר פרסום בשעה 13:00 יביא להכי הרבה שיתופים ובשעה 15:00 להכי הרבה קליקים. בתפריט הצד הימני לחצו על "תקציב ותזמון"

תמונה 7

כעת עליכם לשנות את הגדרת לוח הזמנים, מברירת המחדל של "הפעל את סדרת המודעות שלי באופן רציף החל מהיום" להגדרה ידנית של תאריך התחלה וסיום.

תמונה 8

עוד כמה טיפים לגבי תזמון פרסום המודעות שלכם:

  • עדיף לפרסם מודעה או פוסט ממומן אחת ליומיים ולא בכל יום. זה מביא יותר קליקים והמרות ופחות התעלמות מצד הגולשים.
  • נסו לפרסם את הפוסטים או המודעות הכי מצליחים שלכם בימי רביעי או חמישי, כי שיעורי תגובת הגולשים בימים אלו גבוהה ב-3.5%.

בצעו בדיקות A/B

כמו בכל קמפיין PPC ופעילות שיווק דיגיטלית, גם בפרסום מודעות פייסבוק רצוי מאוד לבצע בדיקות A/B להשוואת ביצועים של שני סוגי מודעה או פוסט ולאתר מה מביא את התוצאות היעילות ביותר. זוהי פרקטיקה ותיקה מאוד אך היא חשובה ואכן עובדת.

« הקודם
חיפוש באתר
חדשות בתחום
מילות מפתח שליליות – יתרונות ודרכי פעולה

מילות מפתח שליליות – יתרונות ודרכי פעולה

מפרסמים
פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל

בעת
בניית אתרים – מה לא לעשות?

בניית אתרים – מה לא לעשות?

עולם
קידום אתרים למתחילים

קידום אתרים למתחילים

עולם
שעות פעילות
ראשון 18:00 - 09:00
שני 18:00 - 09:00
שלישי 18:00 - 09:00
רביעי 18:00 - 09:00
חמישי 18:00 - 09:00
שישי סגור
שבת סגור
מפת הגעה
חיפוש
כל המידע באתר זה נועד לעידד והעשרה של הפרסום הממומן בישראל. אין להעתיק ו/או לצטט מכל חלק שהוא, ללא אישור בכתב מאחד ממנהלי האתר. השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, בעלי האתר אינם אחראים לכל נזק כתוצאה מהשימוש באתר.
PPC.co.il הינו אתר מקבוצת בוטס קידום אתרים
גם אתר זה נבנה בשיתוף חברת SEONE שיווק באינטרנט