חדשות

קדמו את האתר שלכם בעצמכם

עמוד נחיתה מותאם למובייל

שעות פתיחה
ראשון 09:00 - 18:00
שני 09:00 - 18:00
שלישי 09:00 - 18:00
רביעי 09:00 - 18:00
חמישי 09:00 - 18:00
שישי סגור
שבת סגור
מפת הגעה
חיפוש
טלפון: 072-2146681 | Contact Us
פרסום בגוגל | פרסום ממומן ברשתות חברתיות
  • דף הבית
  • גוגל
  • מדיה חברתית
  • פרסום ביוטיוב
  • מי אנחנו
  • צור קשר
  • דף הבית
  • גוגל
  • מדיה חברתית
  • פרסום ביוטיוב
  • מי אנחנו
  • צור קשר
פרסום בגוגל | פרסום ממומן ברשתות חברתיות
  • דף הבית
  • גוגל
  • מדיה חברתית
  • פרסום ביוטיוב
  • מי אנחנו
  • צור קשר
  • דף הבית
  • גוגל
  • מדיה חברתית
  • פרסום ביוטיוב
  • מי אנחנו
  • צור קשר
מדריך גוגל אדוורדס למתחילים – חלק 1
ראשי » גוגל » מדריך גוגל אדוורדס למתחילים – חלק 1

פרסום בגוגל זהו צירוף מילים שאולי שמעתם לא פעם בהקשר של שיווק לעסק. אז נכון שפרסום בגוגל ניתן לעשות באופן עצמאי, וגוגל אכן מספקים את כל הכלים לשם כך, אבל תחילה מומלץ שתשאלו את עצמכם האם זוהי שיטת השיווק הכי מתאימה לעסק שלכם?

האם הפרסום בגוגל מתאים לי?

גוגל אדוורדס אינו מתאים לכל סוגי העסקים. להלן כמה מקרים שבהם הפרסום בגוגל לא יהיה אפקטיבי כל כך:

1.      פרסום מוצר או שירות שקהל היעד לא מודע אליו (ולכן אף אחד לא יחפש אותו בגוגל)

2.      פרסום לקהל יעד מאוד ספציפי. מקרה כזה יגרום לקמפיין להוציא את כל התקציב על קליקים במקום מילות חיפוש, וזה לא בהכרח יביא את התוצאות הדרושות (בייחוד לעסקים שמשווקים לעסקים).

3.      פרסום בשוק תחרותי מאוד יהפוך את השיווק ליקר מדי. במקרים כאלו חשוב שהשירות או המוצר יהיו בעל ערך גבוה מאוד וכך יחס ההמרה יצליח להחזיר את ההשקעה ביעילות. לעומת זאת, ישנם תחומים כמו למשל עיצוב גרפי, שפרסום בגוגל יקר מדיי כדי להיות אפקטיבי.

4.      במקרה שיש לך אתר שמעוצב רע, ולא מותאם לקריטריונים המתקדמים של גוגל, השקעה בגוגל אדוורדס היא כמו לשפוך מים לדלי דולף, רק שבמקרה הזה מדובר בכסף (ראה הסבר מפורט מטה).

ובמידה והעסק שלך אינו מתאים לאחד מהתרחישים הללו, אזי פרסום בגוגל בהחלט יכול להשיג את המטרה, ולהחזיר את עלות ההשקעה באחוזים גבוהים ויפים. להלן כמה שאלות שחשוב שתגדיר לעצמך לפני הקמת קמפיין.

מה המטרות שלי בפרסום בגוגל?

עסקים רבים ממהרים לפרסם בגוגל אדוורדס בלי משים לשאלה הזו, וזו טעות. חשוב לקבוע תחילה מה המטרות שלך בפרסום. כמה לידים (גולשים שהשאירו פרטים ליצירת קשר) אתה רוצה לקבל בחודש? כמה תקציב תרצה להשקיע עבור כמות הלידים? לאחר שהבהרת את המטרות, סביר להניח שיהיה קל יותר לקבל את ההחלטות בבניית הקמפיין והתאמתו בהמשך.

האם האתר שלי מתאים למטרות שלי?

חשוב שהאתר יעוצב בהתאמה מלאה להשגת המטרות שלך. בעיות נפוצות של עסקים רבים באתר הן למשל חוסר בטופס צור קשר, או הסבר ברור לערך השירות או המוצר אותו חיפש הגולש. לעתים אין קריאה לפעולה, או שיש יותר מדי קריאות לפעולה, וזה מבלבל את הגולש. הגולש מגיע לאתר או לעמוד המיועד מקמפיין האדוורדס, ולא ברור לו מה הוא מקבל, מה הצעד הבא שלו, מה זה השירות הזה, מה המחיר, או איפה משאירים פרטים שיחזרו אליו. חשוב להתייעץ אם אנשי מקצוע בכדי להתאים את האתר למטרות שלך.

האם אני יכול להתחייב לקמפיין גוגל אדוורדס?

אחד היתרונות הכי גדולים בשיווק בגוגל הינה היכולת להקים קמפיין התחלתי בצורה מהירה ובהשקעה מינימלית יחסית. אך לעיתים לאחר שבוע של עבודה עם הקמפיין, עסקים רבים מתייאשים ומחליטים שהשיווק הזה לא עובד להם, מפני שלא קיבלו את התוצאות שחיפשו. חשוב להתחייב לעבודה עם גוגל אדוורדס לפחות 3 חודשים לפני שמחליטים האם השיווק הזה מתאים או לא מתאים לעסק שלי.

כמו כן, במידה ואתה מתכונן להקים קמפיין בגוגל אדוורדס, חשוב שתדע שיש צורך לבצע בו מעקב שוטף. כלומר חשוב לבדוק כל כמה ימים, כמה גולשים הקליקו על המודעה, כמה תקציב הושקע עד כה, לבחון את השעות בהם מקליקים יותר ואולי לשנות את זמן הופעת המודעה וכהנה וכהנה מדדים ואופטימיזציה. השקת קמפיין בגוגל אדוורדס, היא אינה "שגר ושכח" כמו שעסקים רבים אולי עושים, במידה ואתה רוצה להשיג את המקסימום מהתקציב שלך, מומלץ שתהיה מוכן להתחייב לבחון כל הזמן את ביצועי הקמפיין, ולבצע שינויים בהתאם כדי לשפר אותו.

בחלק הבא של מדריך גוגל אדוורדס למתחילים, נדבר על הקמת חשבון גוגל והגדרתו.

 

גוגל אדוורדס מדריך גוגל אדוורדס פרסום בגוגל
« הקודם
הבא »
חיפוש באתר
חדשות בתחום
מדריך גוגל אדוורדס למתחילים – חלק 2

מדריך גוגל אדוורדס למתחילים – חלק 2

הקמת
קידום אתרים למתחילים

קידום אתרים למתחילים

עולם
קדמו את האתר שלכם בעצמכם

קדמו את האתר שלכם בעצמכם

מעוניינים
מדריך גוגל אדוורדס למתחילים – חלק 3

מדריך גוגל אדוורדס למתחילים – חלק 3

איך
שעות פעילות
ראשון 18:00 - 09:00
שני 18:00 - 09:00
שלישי 18:00 - 09:00
רביעי 18:00 - 09:00
חמישי 18:00 - 09:00
שישי סגור
שבת סגור
מפת הגעה
חיפוש
כל המידע באתר זה נועד לעידד והעשרה של הפרסום הממומן בישראל. אין להעתיק ו/או לצטט מכל חלק שהוא, ללא אישור בכתב מאחד ממנהלי האתר. השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, בעלי האתר אינם אחראים לכל נזק כתוצאה מהשימוש באתר.
PPC.co.il הינו אתר מקבוצת בוטס קידום אתרים
גם אתר זה נבנה בשיתוף חברת SEONE שיווק באינטרנט