חדשות

מדריך גוגל אדוורדס למתחילים – חלק 1

מדריך גוגל אדוורדס למתחילים – חלק 3

שעות פתיחה
ראשון 09:00 - 18:00
שני 09:00 - 18:00
שלישי 09:00 - 18:00
רביעי 09:00 - 18:00
חמישי 09:00 - 18:00
שישי סגור
שבת סגור
מפת הגעה
חיפוש
טלפון: 072-2146681 | Contact Us
פרסום בגוגל | פרסום ממומן ברשתות חברתיות
  • דף הבית
  • גוגל
  • מדיה חברתית
  • פרסום ביוטיוב
  • מי אנחנו
  • צור קשר
  • דף הבית
  • גוגל
  • מדיה חברתית
  • פרסום ביוטיוב
  • מי אנחנו
  • צור קשר
פרסום בגוגל | פרסום ממומן ברשתות חברתיות
  • דף הבית
  • גוגל
  • מדיה חברתית
  • פרסום ביוטיוב
  • מי אנחנו
  • צור קשר
  • דף הבית
  • גוגל
  • מדיה חברתית
  • פרסום ביוטיוב
  • מי אנחנו
  • צור קשר
עמוד נחיתה מותאם למובייל
ראשי » גוגל » עמוד נחיתה מותאם למובייל
19/11/2015 11:46 אין תגובות Admin

כיצד הוא משפיע על קמפיין האדוורדס שלכם?

אנחנו חיים כיום בעולם מרובה-מסכים, בו רבים משתמשים בסמארטפונים שלהם לא רק כדי לגלוש ברשתות החברתיות ולצפות ביוטיוב, אלא גם במידה רבה כדי לחפש ולרכוש מוצרים ושירותים שהם זקוקים להם. משמעות הדבר היא שסיפוק חוויית גלישה מצוינת במכשירים הניידים היא בגדר של הכרח עבור כל עסק הנמצא ברשת, וכאשר מדובר בקמפיין אדוורדס, לדף הנחיתה של האתר שלכם ישנה חשיבות כפולה: לא רק שיש לו השפעה ישירה על הרושם הראשוני של הלקוחות הפוטנציאליים מהאתר ומהעסק שלכם, ועל הסיכוי של המודעות שפרסמתם להוביל למכירה; הוא גם משפיע על דירוג האיכות של המודעות שלכם, ובהתאם גם על מיקומן ועל העלות שלהן.

גוגל מעוניינת לגרום למפרסמים לשפר את עמודי הנחיתה שלהם במובייל, וכתמריץ לכך היא בוחנת את העמודים הללו באמצעים אוטומטיים וגם ידניים – וקובעת את ציון האיכות שלהם בהתאם. כמו בכל אתר, גם באתרי מובייל ישנה חשיבות מבחינת גוגל לתוכן רלוונטי ומקורי, לקלות הניווט, השקיפות והאמינות ועוד. אבל כשמדובר בדף נחיתה, ובמיוחד כזה שמיועד לסמארטפונים – ישנם כמה גורמים נוספים שצריך לקחת בחשבון.

עיצוב עמוד הנחיתה למובייל

חשוב להבין כי שימוש בגרסאות הדסקטופ של דפי הנחיתה שלכם עבור מכשירים ניידים היא טעות, וזאת מכיוון שגולשי מובייל משתמשים באתרי אינטרנט בצורה שונה מאשר הגולשים בלפטופ או במחשב נייח. לפניכם מספר טיפים לגבי עיצוב נכון של עמוד נחיתה למובייל, המותאם למאפייניה הייחודיים של הפלטפורמה.

פחות הוא יותר

בכל הקשור לעיצוב עמוד הנחיתה שלכם, זכרו כי בעוד שהשטח שברשותכם הוא מצומצם, אסור להתפתות להשתמש בכל פיקסל זמין. מינימליזם עיצובי שנמנע מעומס ויזואלי יעניק למשתמשים חווייית גלישה נעימה יותר, ישפר את יכולת ההתמצאות שלהם בעמוד הנחיתה, יעזור לכם להדגיש את הקריאות לפעולה ואף עשוי לצמצם את זמן הטעינה של האתר.

את אותו מינימליזם כדאי ליישם גם בעניין הטקסט: לגולשים שהגיעו לעמוד הנחיתה שלכם, ובמיוחד דרך מסך המובייל הקטן, אין סבלנות לצלול לקריאה מעמיקה על יתרונותיו הרבים של המוצר שלכם. הם רוצים לקבל את המידע הרלוונטי ביותר בכמה שפחות מילים. לכן – הקפידו על כותרות קצרות במיוחד, 4 מילים לכל היותר; הימנעו בכל מחיר מגושים ארוכים של טקסט; ובאופן כללי, חתכו החוצה כל מילה שלא חייבת להיות בפנים. עד כמה שאפשר, נסו להשתמש בתמונות במקום במלל – הן עשויות בהחלט להשיג תוצאות טובות יותר.

עימוד וארגון

בשלב הבא, תרצו לוודא שההתמצאות בעמוד הנחיתה שלכם היא פשוטה, ושהגישה לפעולות נפוצות נמצאת במיקום בולט. אל תבנו על כך שהלקוחות שלכם יגששו באתר שלכם במשך דקות ארוכות כדי למצוא את המידע או הכפתור שהם זקוקים לו (הם לא יעשו זאת) – דאגו להגיש להם אותו בצורה הפשוטה והזמינה ביותר.

זמן הוא כסף

כשמדובר בעמודי נחיתה במובייל, המהירות היא חיונית. ככל שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יאלצו לחכות זמן רב יותר לטעינת העמוד, כך גובר הסיכוי שהם יוותרו וימשיכו הלאה. לכן, חשוב שתנקטו בכל האמצעים האפשריים כדי לצמצם את זמן הטעינה: הימנעו מטכנולוגיות ותוספים שלוקח להם זמן רב לעלות, או שעשויים שלא להתאים למכשירים מסוימים; בחרו פורמטים של תמונות בחוכמה; וקחו בחשבון את זמני הטעינה גם בזמן כתיבת הקוד לאתר שלכם, על כל הבחירות וההחלטות הכרוכות בכך.

הקלו על הלקוח להגיע אליכם

ולסיום, חשבו צעד אחד קדימה: אם תרצו שהלקוח יתקשר אליכם, הוסיפו מספר טלפון לחיץ. אם ברצונכם למשוך אותו אל החנות הפיסית שלכם, הוסיפו לינק למפת הגוגל שלה, כך שאותו לקוח יוכל להשתמש בפונקציית ה-GPS של הסמארטפון שלו כדי לקבל הוראות הגעה. לקוחות מעריכים את התוספות הקטנות הללו, והן בהחלט יכולות להוות את ההבדל בין מכירה להחמצה.

אין ספק שהסמארטפונים הם כאן כדי להישאר, ונפח הגלישה בהם ובהתאם גם הקניות דרכם צפויים להמשיך ולצמוח. דף הנחיתה הוא גורם מהותי ביותר בקמפיין האדוורדס שלכם, והתאמה של דף נחיתה למובייל היא חלק בלתי נפרד מכל קמפיין מצליח. אל תוותרו על נתח השוק המשמעותי של גולשי המובייל – דאגו להקים דף נחיתה מותאם היטב שישלים את עבודת השיווק שלכם בהצלחה.

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חיפוש באתר
חדשות בתחום
מדריך גוגל אדוורדס למתחילים – חלק 1

מדריך גוגל אדוורדס למתחילים – חלק 1

פרסום
קדמו את האתר שלכם בעצמכם

קדמו את האתר שלכם בעצמכם

מעוניינים
בניית אתרים – מה לא לעשות?

בניית אתרים – מה לא לעשות?

עולם
מילות מפתח שליליות – יתרונות ודרכי פעולה

מילות מפתח שליליות – יתרונות ודרכי פעולה

מפרסמים
שעות פעילות
ראשון 18:00 - 09:00
שני 18:00 - 09:00
שלישי 18:00 - 09:00
רביעי 18:00 - 09:00
חמישי 18:00 - 09:00
שישי סגור
שבת סגור
מפת הגעה
חיפוש
כל המידע באתר זה נועד לעידד והעשרה של הפרסום הממומן בישראל. אין להעתיק ו/או לצטט מכל חלק שהוא, ללא אישור בכתב מאחד ממנהלי האתר. השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, בעלי האתר אינם אחראים לכל נזק כתוצאה מהשימוש באתר.
PPC.co.il הינו אתר מקבוצת בוטס קידום אתרים
גם אתר זה נבנה בשיתוף חברת SEONE שיווק באינטרנט