חדשות

עמוד נחיתה מותאם למובייל

פרסום ממומן בגוגל

שעות פתיחה
ראשון 09:00 - 18:00
שני 09:00 - 18:00
שלישי 09:00 - 18:00
רביעי 09:00 - 18:00
חמישי 09:00 - 18:00
שישי סגור
שבת סגור
מפת הגעה
חיפוש
טלפון: 072-2146681 | Contact Us
פרסום בגוגל | פרסום ממומן ברשתות חברתיות
  • דף הבית
  • גוגל
  • מדיה חברתית
  • פרסום ביוטיוב
  • מי אנחנו
  • צור קשר
  • דף הבית
  • גוגל
  • מדיה חברתית
  • פרסום ביוטיוב
  • מי אנחנו
  • צור קשר
פרסום בגוגל | פרסום ממומן ברשתות חברתיות
  • דף הבית
  • גוגל
  • מדיה חברתית
  • פרסום ביוטיוב
  • מי אנחנו
  • צור קשר
  • דף הבית
  • גוגל
  • מדיה חברתית
  • פרסום ביוטיוב
  • מי אנחנו
  • צור קשר
פרסומות וידאו ביוטיוב – מדוע וכיצד?
ראשי » פרסום ביוטיוב » פרסומות וידאו ביוטיוב – מדוע וכיצד?
19/11/2015 11:41 אין תגובות Admin

תוכן וידאו מביא איתו עוצמה וחיבור רגשי מיוחדים במינם, שהופכים אותו לאמצעי שיווקי חסר תחליף. ועם זאת, רוב המפרסמים אינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש משבצת שידור יקרה באחד מערוצי הטלוויזיה המסחריים. למרבה המזל, כאן נכנסת לתמונה פלטפורמת הפרסום של יוטיוב, המאפשרת לבעלי עסקים לרתום את כוחן הגדול של פרסומות הוידאו לטובת העסק שלהם, להגיש אותן במדויק לקהל היעד המתאים – וכל זאת מבלי להזדקק לתקציבי ענק.

במאמר זה נתמקד בפרסומות הוידאו של גוגל אדוורס, פורמט המכונה TrueView. TrueView משלב את כל היתרונות של שיווק בוידאו יחד עם יכולות המיקוד המעולות של אדוורדס, ומאפשר לכם לפרסם את התכנים שלכם לא רק ביוטיוב, אלא גם באתרים נוספים ברשת המדיה של גוגל.

בעבר, TrueView כלל מספר סוגים שונים של פרסומות, אך למען קלות השימוש אלה צומצמו במשך הזמן לשני סוגים עיקריים – TrueView in-stream ו-TrueView in-display. כיצד תבחרו בין שני הפורמטים? התשובה תלויה במטרות הפרסום שלכם ובסוג התכנים שאתם מפרסמים.

TrueView in-stream

סוג זה של פרסומות מוכר היטב לכל מי שגלש אי פעם ביוטיוב, ולמעשה דומה למדי לפרסומות הטלוויזיה המסורתיות. כאן מדובר במודעות וידאו שרצות בתחילת הסרטון בו בחר המשתמש לצפות, כאשר הוא מחויב לצפות בחמש השניות הראשונות של הפרסומת לפני שיוכל, אם ירצה, לדלג על ההמשך ולעבור לסרטון עצמו. ה"מחיר עבור צפיה" (cost-per-view) ייגבה מהמפרסם רק במידה והמשתמש צפה ב-30 שניות או יותר מתוך הפרסומת שלכם, או במקרה של פרסומת קצרה יותר – אם צפה בה עד תומה.

חשוב לציין כי גם אם יש לכם תוכן וידאו שיווקי ופרסומות קיימות, ישנו יתרון משמעותי ליצירת תוכן מקורי עבור סוג זה של פרסומת. הסיבה העיקרית לכך היא שבפורמט זה עליכם למקד מאמצים מיוחדים במשיכת הצופים שלכם להמשיך ולצפות גם לאחר 5 השניות הראשונות ולא לדלג הלאה, כלומר- הפרסומת שלכם חייבת להיות סוחפת ומשכנעת כבר מהשניה הראשונה.

TrueView in-display

סוג זה של מודעה מופיע כשילוב של טקסט ותמונה ממוזערת הממוקמים בצד העמוד ביוטיוב, בין הסרטונים המומלצים למשתמש. במקרה זה, ייגבה התשלום כאשר המשתמש יבחר לצפות בסרטון הפרסומת שלכם ויקליק על התמונה הממוזערת שלו. פורמט זה הוא מצוין לקידום תכני וידאו שיווקיים קיימים, ולהגדלה משמעותית של התפוצה שלהם בקרב המשתמשים הרלוונטיים לכם.

מיקוד מודעות TrueView

בדומה למודעות הטקסט של אדוורדס, גם מודעות הוידאו ניתנות למיקוד מדויק לפי קריטריונים שונים ומגוונים כמו קבוצות דמוגרפיות, תחומי עניין, קהלים בעלי תחום עניין משותף, מילות מפתח ועוד. כמו כן, גם כאן פורמט המודעות, שיטת המיקוד והצעת המחיר עבורן נקבעות כולן ברמת קבוצת המודעות. במילים אחרות, קבוצת מודעות אחת לא תוכל להכיל מודעות מסוג in-stream וגם מודעות מסוג in-display – לצורך כך יהיה צורך בהקמת קבוצת מודעות נפרדת, והדבר תקף גם לגבי שיטות המיקוד והצעת המחיר שבחרתם עבור אותה קבוצה. שלב הצעת המחיר (bid) דומה גם הוא לזה של אדוורדס: גם כאן נגדיר את המחיר הגבוה ביותר שנהיה מוכנים לשלם פר צפייה בפרסומת שלנו, תוך ניסיון להגיע לדירוג הגבוה ביותר מבין המפרסמים המתחרים.

כפי שניתן לראות, TrueView ממשיכה את הקו של מודעות האדוורדס בשיטת ההיררכיה שלה, בקביעת הקריטריונים למיקוד ואף בהצעות המחיר, תוך כדי התייחסות חשובה לאופי השונה של מודעות וידאו ביחס למודעות טקסט או תמונה. וכמו במודעות הטקסט של אדוורדס, גם כאן אפשר וכדאי לבצע מעקב רציף אחר הקמפיינים שלכם באמצעות הדוחות המפורטים שמציעה המערכת. תוכלו לצפות בדוחות של TrueView בחשבון האדוורדס שלכם, תחת 'כל מסעות הפרסום', ושם לקבל נתונים אודות התנהגות הצופים בסרטון שלכם ומידת המעורבות שלהם, המחיר אותו אתם משלמים עבור כל צפיה ועוד.

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חיפוש באתר
חדשות בתחום
עמוד נחיתה מותאם למובייל

עמוד נחיתה מותאם למובייל

כיצד
מדריך גוגל אדוורדס למתחילים – חלק 2

מדריך גוגל אדוורדס למתחילים – חלק 2

הקמת
מילות מפתח שליליות – יתרונות ודרכי פעולה

מילות מפתח שליליות – יתרונות ודרכי פעולה

מפרסמים
מדריך גוגל אדוורדס למתחילים – חלק 3

מדריך גוגל אדוורדס למתחילים – חלק 3

איך
שעות פעילות
ראשון 18:00 - 09:00
שני 18:00 - 09:00
שלישי 18:00 - 09:00
רביעי 18:00 - 09:00
חמישי 18:00 - 09:00
שישי סגור
שבת סגור
מפת הגעה
חיפוש
כל המידע באתר זה נועד לעידד והעשרה של הפרסום הממומן בישראל. אין להעתיק ו/או לצטט מכל חלק שהוא, ללא אישור בכתב מאחד ממנהלי האתר. השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, בעלי האתר אינם אחראים לכל נזק כתוצאה מהשימוש באתר.
PPC.co.il הינו אתר מקבוצת בוטס קידום אתרים
גם אתר זה נבנה בשיתוף חברת SEONE שיווק באינטרנט